lørdag 18. februar 2012

Vårsavn

Nå begynner jeg å bli litt lei av denne "vinteren". Hvis det ikke skal være skikkelig vinter, da kan det like gjerne bli vår med en gang. Helst i går. Når jeg ser ut vinduet er det ikke en eneste snøflekk å se, kun grå grus og regnvått gress. Langt fra det jeg forbinder med vinter. For jeg liker vinter. Men ikke "vinter", som det er på Frøya. Mens jeg da venter på våren tar vi noen turer innover i landet og oppsøker vinteren. Og snøen. Herlig!


Nå er det skolefri. Det er vinterferie. Eller "vinter"ferie. For vår del blir det ikke skikkelig vinterferie før uti neste uke, når det blir hyttetur med ski, pulk, meis og det som verre er. Gjett om mor gleder seg!

Håper alle feriefolk får ei skikkelig fin vinterferieuke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så trivelig med en kommentar, du! :)