fredag 22. juni 2012

Endelig jobbings!

Jeg har vært  
på jobb i dag, HERLIG!!

Etter å ha vært hjemme og storkost meg med mine søte små i nesten to år, kom endelig min første dag på jobb. Jeg har gledet meg til denne dagen. Jeg har gledet meg til å jobbe igjen, til å samarbeide, til å planlegge, til å GJØRE. Og i dag har jeg fått gjort alt det der. Sammen med andre voksne. Mine kolleger, verdens beste kolleger, på verdens beste arbeidsplass. Gjett om jeg har kost meg! 

Likevel, innimellom all kosen, alt samarbeidet og planlegginga med verdens beste kolleger, så går tankene mine en og annen gang til disse søte små. Og da vi rundet av i dag, da var det ikke helt fritt for at mor syntes hun hadde vært lenge borte fra barna. Veeeeeldig lenge, faktisk. Heldigvis er det ingenting som tyder på at barna har tatt skade av at mor har vært voldsomt lenge borte, og heldigvis er det nå ferietid. Det betyr at jeg ennå har noen uker igjen før jeg blir borte minst like lenge nesten hver dag. ;)  
For jeg gruer meg litt, men jeg gleder meg MYE!

God sommer og god ferie! :)

Tjuvlånte dette bildet fra langrennsglede.blogspot.no. 
Forløpig har ikke sommeren gitt de helt store plaske, bade og kose oss i strandkanten-bildene.
Foreløpig. :)

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takker! God ferie til dere også! B)

      Slett
  2. Så kjekt å høre at den første dagen tilbake har vært vellykket Tonje :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var topp. Har en del å sette meg inn i, to er lenge i denne sammenhengen. Men det blir etterhvert, først må jeg jo ha en laaang og velfortjent lærerferie. ;))

      Slett

Så trivelig med en kommentar, du! :)