onsdag 16. mars 2011

Skit og pannkak!

At det er stor forskjell på skit og pannekaker er vel noe alle vet. De aller fleste av oss, om ikke annet. De av oss som har smakt pannekaker, det er vel en forutsetning. Margit smakte det for aller første gang i dag, og det var godt, må vite! Det var "painnkak"! Det aller meste er det. Godt, altså. Eller painnkak om du vil. Men ikke riktig alt. Ikke middagsglass fra butikken. Det er ikke painnkak. Heller ikke joikakaker. Men bortsett fra det, så er det meste painnkak. Og godt er det! Hun er ikke vanskelig å be når det gjelder mat, den dama. Vi er heldige sånn.

Se så fornøyd man blir av å spise pannekaker!  

Dårlig humør? Spis en pannekake! :)

4 kommentarer:

  1. Painnkak er tingen! Greit å ha en unge som ikke rynker på nesa av alt da :-) Den tid kommer vel og, forsåvidt...hehe.

    Gleder meg på å lese flere blogginnlegg. No pressure, altså!

    Nå har det seg sånn at jeg ikke fikk legge inn meg selv som jeg ville her. Så da brukte jeg google-kontoen min. Jeg hadde engang blogspot. Nå har jeg eget domene på min blogg: www.hybelkaninen.com

    SvarSlett
  2. Tjihi, "trøst" deg med det at det varer ikke evig! Plutselig blir de visst vanskelig å be når det gjelder mat. Har jeg hørt. De skal mikse alt mulig rart, og de er plutselig "allergiske" og når de først finner ut hvor godteriskuffa er, så er det KUN godteri som gjelder. Eller snacks. Kjeks. Ukokt ris. Puffet ris. Og ketchup på alt. Lille Maja er i en alder av straks 2 år fremdeles på det stadiet at MAT ER MAT, og det går ned. Stort sett ;)

    SvarSlett
  3. Forresten: Lisjmora di er utoooolig søt! Og blid :-D

    SvarSlett
  4. syns æ sjer at det mangle lista baki der æ... fin blogg btw ;)

    SvarSlett

Så trivelig med en kommentar, du! :)