fredag 25. mars 2011

Sitter her aleine...har vært her lenge nå...

Det siste er ikke helt sant, det er ikke så lenge. I alle fall ikke at jeg har vært aleine. Og det første er forsåvidt ikke helt sant det heller, for Margit ligger og sover på soverommet. En ting som er fryktelig langt fra sannheten er at livet er for kjipt, det er det aldeles ikke. Ikke mitt, og forhåpentligvis ikke ditt heller.

Uansett, poenget er at det er fredagskveld og jeg er alene i den forstand at jeg ikke har selskap i noen. Og det skal gå fint det, jeg tror nok at det skal gå veldig så fint. Det er ikke så mye som skal til for at en fredagskveld skal bli fin. Her ser du min oppskrift (èn av flere, vel og merke) på en god alenefredagskveld.


Varm kaffe og mokkabønner er ikke bare godt, det er VELDIG godt, og ei god bok gjør alltid susen. Når det gjelder denne boka, så kan jeg ikke ennå si om den er god eller ikke. Men jeg kan si deg det senere, for eksempel når jeg er ferdig. :)

Ha en flott fredagskveld, det skal iallefall jeg!

5 kommentarer:

  1. Kos deg ikveld da Tonje, ser kosli ut det der :) Jeg har ikke anelse hva jeg skal finne på så jeg går sikkert å legger meg snart.... zzz...

    SvarSlett
  2. Kos deg Tonje. Boka er god! Og det er moccabønner også........

    SvarSlett
  3. Det så hyggelig ut Tonje!
    Selv hadde jeg nok bytta ut kaffe med te, ellers er jeg helt med på det du sier :)

    SvarSlett
  4. Mmm, nå fikk jeg også lyst på mokkabønner! :o

    SvarSlett

Så trivelig med en kommentar, du! :)