søndag 24. april 2011

Forandring fryder!

Det gjør det! Det gjorde seg iallefall med litt forandring her, føler jeg. Da jeg starta bloggen hadde jeg null peiling på dette, og jeg var sikker på at jeg kom til å ville forandre en del etterhvert. Jeg har fortsatt null peiling, men nå tør jeg iallefall å trykke litt hist og her. Og det er visst ikke mer som skal til før forandringene tar form.
 Det eneste som har endret seg er fargene. Jeg tør ikke mer enn som så ennå, det får da være grenser for hvor tøff en skal være. Det er jo ikke mer enn en drøy måned siden jeg først begav meg ut i denne ukjente verden, må vite.

Nå er påska snart over, men våren er utvilsomt kommet. Det gjør kjempegodt med lysere dager og ikke minst, lysere kvelder. Når påska og våren kommer dukker det gjerne opp litt lysere farger innendørs også. Det ble også en lysere farge på bloggen, det skulle bare mangle! En aldri så liten "vårrengjøring" hører med. Også på bloggen. Når neste rengjøring kommer vites ikke, men den dukker nok plutselig opp.

Ønsker alle en flott avslutning på påska og en fortsatt flott vår! 

1 kommentar:

Så trivelig med en kommentar, du! :)