søndag 22. januar 2012

Bring on the magic

"Bring on the *magic* FEDERER"

I pÃ¥vente av langrenn og skikyting pÃ¥ nrk, ser jeg pÃ¥ tennis pÃ¥ Eurosport. Det er Australian Open i disse dager, mÃ¥ vite. Jeg liker tennis. Og ikke minst, jeg liker Federer. Skulle ikke tenniskampen være spesielt spennende kan jeg alltids hvile mine øyne pÃ¥ ham. Det er nok flere enn jeg som har sans for Federer. PÃ¥ tribunen sitter det ei ung dame med en stort, rød heia-plakat.  
Bring on the *magic* FEDERER.
Enn om den unge damen kunne vært meg?? Det kunne vært meg. Men det er ikke meg. Senere, kanskje. Det er alltids lov å håpe. Men jeg kommer ikke til å ha sånn plakat,altså. Det får være nok at jeg klapper når han gjør det bra og roper noen oppfordrende ord i ny og ne. Akkurat som jeg nå skal gjøre, når våre langrennsløpere og skiskyttere skal gi alt i sporet og på standplass. Til våre medaljehåp i dagens øvelser: BRING ON THE MAGIC! Og til deg som skal heie på dem: BRING ON THE MAGIC! Og til deg som skal nyte det fine "vinter"været ute i det fri, hvor "vinter"været faktisk er: BRING ON THE MAGIC!

Ha en flott søndag, alle sammen! Og husk: BRING ON THE MAGIC!

Slenger med et bilde av flotteste Roger. StjÃ¥let fra nettet, hÃ¥per det ikke fÃ¥r de store konsekvensene. 



Jepp, Roger Federer brings on the magic.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

SÃ¥ trivelig med en kommentar, du! :)