mandag 12. desember 2011

Nydeligste Reidun

I høst fikk Reidun og jeg besøk av ei kjempeflott dame. Med et kjempestort kamera. Siw Aina Strømøy kom for å ta nyfødtbilder av bittelille Reidun. (Helt nyfødt var ikke pia mi lenger da vi fikk besøk, hun hadde allerede rukket å bli 16 dager gammel.) Jeg har mang en gang sett bilder av andres smånurk og har angret bittert på at jeg ikke fikk tatt bilder av Margit da hun var ny i verden. Denne gangen ble det altså. Og mor ble riktig så fornøyd.








Er det rart mor er stolt?
"De vakreste barn i skogen går, er mine." Myrsnipemamman slår til igjen. :)

3 kommentarer:

  1. Vist er de vakreste barna dine, det er mine også. Vakrest mener jeg, det er sånn det må være :) Vi må få til å treffes igjen om ikke lenge, Reidun har sikkert rukket å bli "stor" allerede :)
    Å takk for skryt, nesten så jeg rødmer her jeg sitter :)

    SvarSlett
  2. VAKKER liten prinsesse! :D Bare helt utrolig bilde nr 5 hvor hun ser rett i kamera og ligger på hendene sine. *smelt*

    SvarSlett
  3. sooooooo schöne Bilder !!!

    SvarSlett

Så trivelig med en kommentar, du! :)